El documental “Girona, Flors de Cinema” recull el 60è aniversari de Temps de Flors
Enguany l’exposició Temps de Flors ha fet 60 anys i el documental col·lectiu “Girona, flors de Cinema”, realitzat pels alumnes d’instituts de Girona i Sant Gregori, en recull la il·lusió i màgia d’aquesta edició… podem veure la seva preparació, històries, artistes, visitants, els espais i, sobretot, el dia a dia dels gironins durant aquesta cita.
Les filmacions dels alumnes s’han inspirat en les primeres pel·lícules de la història gravades pels Germans Lumière. Les pel·lícules són gravades en un únic pla, d’una durada aproximada d’un minut i gravades amb la càmera fixa. Posteriorment han estat editades per a poder mostrar l’evolució i la història dels llocs florals.
Enguany els estudiants que han participat en l’activitat del Museu del Cinema, realizada pel director de cinema i educador Joanot Cortés, han estat alumnes de 1r, 2n, i 4t d’ESO de l’INS Santiago Sobrequés, l’INS Montilivi i l’INS Sant Gregori.